zondag 15 januari 2006

Quest showklaar maken



De zaterdag besteed ik aan twee zaken. Eerst inkopen doen voor de reis naar Lapland begin februari. Een goed jack en nieuwe bergschoenen koop ik bij Smitsveld in Castricum. 's Middags spoel ik de Quest helemaal schoon met veel water. Daarna goed droogwrijven met een oude handdoek.
Ik schiet een complete fotoreportage om een mooie webpagina te maken ten behoeve van de verkoop van de Quest volgende maand. De Quest is gelukkig nog geheel in nieuwstaat, geen krasje te zien.
Van Ymte van Velomobiel.nl ontvang ik vanmorgen een garantiebewijs voor de nieuwe koper van de Quest. De garantie wordt een vol jaar en is identiek aan de garantie op een nieuwe fiets.
Nu maar eens naar bed, morgen.... eh straks is het mooi fietsweer.

3 opmerkingen:

Hans Snijder zei

Wim,

Hij, de Quest, ziet er weer al nieuw uit! Ben erg benieuwd naar je nieuwe Quest.

Anoniem zei

Hoi Wim,

Wordt de quest met al dat moois erin verkocht? of gaar daar de sloophamer overheen/doorheen?

Was afgelopen zaterdag even een dag in Dronten daar kan je veel moois zien.
Ik wacht gewoon nog even een jaar of 3 maar dat is geen probleem met een Mango onder mijn billen.

Ligfiets groet van Fred.

Wim Schermer zei

Nee, de iPod en de Treo gaan naar de volgende Quest. Ook de Camelbag neem ik mee. De rest is voor de nieuwe eigenaar.
Wim